2013. júl. 4.

Angel From The Hell - 41. rész

Sziasztok!

Újra itt vagyok... Tudom, megint nem volt rész egy ideje, de nagyon leköt egy úriember!
Remélem megbocsátjátok ezt nekem... :D

Sajnos olyan hosszúra sikeredett a randi leírása, hogy azt egy élménybeszámoló formájában fogom közzé tenni... :D

Nah jó olvasást!



Részhez ajánlott zene: Skillet - Salvation


41. rész – Rémséges gyógyulás

Egy nagy levegővétellel keltem. Adam Kezéből kiesett egy kés. A csuklója a csontig át volt vágva, az arca véres volt, a szemeiben a döbbenet és a riadtság tükröződött.
- Adam! - hörögtem.
- Rory! De... De... Úgy örülök! Azt hittem meghaltál! - ölelt magához.
- Ad... Adam! - mutogattam fuldokolva a torkomra.
- Úristen, persze! Szólok valakinek! - mondta zavartan.
- Már nem kell! Itt van Antonia - jelent meg az ajtóban Bill mögötte az igazgatónővel.
- Mi történt? - kérdezte Antonia.
- Az a szemétláda Dwayne... - morogta Adam és ép kezével beleütött egyet a falba, amiben ezáltal egy méretes lyuk keletkezett.
- Jó, Adam, higgadj le! Aurora már biztonságban van! És azonnal menj le az orvosiba! A kezedet be kell kötni! - fogta meg a fiú vállát a nő.
- Csak akkor leszek nyugodt, ha az a mocskos féreg az életéért könyörögve kileheli a lelkét! - kiáltotta dühösen és kirohant a szobából, Bill pedig utána.
- Nah jó! Ezt majd Bill megoldja! Mutasd hol a gond? - a nyakamra mutattam. Megnézte a sebet és megrázta a fejét. - Téged aztán brutális módon akartak megenni! - bekente a nyakamat valami krémmel. Hideg volt és kellemes. Enyhén bizseregni kezdett a harapás körül a bőröm, picit égetett, de lassan elmúlt a kellemetlen érzés.
- Ez milyen krém? Sokkal jobban érzem magam tőle - mosolyogtam Antoniára.
- Ez? Vámpírvér és -nyál keveréke egy kis tejföllel.
- Fúúúj! Valakinek a nyála lett a sebre kenve? Ez undorító! - öltöttem ki a nyelvem.
- Gyere! Lefekszel kicsit a betegszobában és holnapra semmi bajod sem lesz! - megfogta a kezemet és lassan a földszintre, a lépcső alatti teremhez vezetett.
- De nekem órákra kéne mennem! - motyogtam, mielőtt lefektetett az ágyra.
- Nem, nem kell! Holnapra jobban leszel, és majd bepótolod az anyagot - mosolygott rám. - Tényleg, Rory, ki a mentorod?
- Mentorom? Nekem nincsen mentorom - válaszoltam.
- Egyikőtöknek sincs? - kérdezte, mire egy fejrázás volt a válasz. - Jó... - mosolygott vidáman, majd beleszúrta az infúziót a karomba, elköszönt és kiment. Nagyon zavart a Branül, de nem mertem kihúzni. Eltereltem a gondolataimat és 10 perc alatt sikerült elaludnom...

A nap folyamán egyszer felébredtem és akkor éppen Charlotte egy sárgás-zöldes löttyöt fecskendezett az infúziós csőbe, majd visszaaludtam.

***

- Szeretlek, Rory! Kérlek ébredj! Ébredj! Rory, miért? Miért lettél öngyilkos? - zokogott Adam.
Öngyilkos? Valamiről lemaradtam...?! Én nem lettem öngyilkos!
- Miért? - zokogott fel Adam.

- Adam! - pattantak ki a szemeim és abban a pillanatban üvöltve ültem fel.
- Rory! Minden rendben? - kapott a kezem után Adam. Riadtan meredtem rá.
- Pe-persze! - motyogtam.
- Nem hangzott túl meggyőzően! - mondta komolyan.
- Csak egy rossz álom! - legyintettem mosolyogva.
- Nem akarsz beszélni róla? - megráztam a fejemet. - Rendben, ahogy gondolod.
- Szia Rory! Hát felébredtél? - jött be vidáman Charlotte.
- Jó reggelt fiatalok! - toppant be Keith.
- Csövi! - csapott a seggére Adam.
- Adam! Hogy azt a buzi szentségedet... Nem kekeckedünk a mentorral! - rivallt rá Keith Adamre.
- Jó reggelt! - köszöntöttem kicsit fáradtan.
- Gyógyulgatsz? - kérdezte Keith, mire csak bólintottam. - Na, mi van Ad? Nem találtalak egész este... Hol voltál? - verte hátba.
- Szerintem tudod, hol voltam! - forgatta a szemeit kedvesem.
- Hát... Nem igazán... - vigyorgott kajánul a tanár úr, mire Adam kipirult és a szája az arca közepéig futott. - Felvilágosítanál?
- Ne szívasd már megint szegény gyereket! Tudod jól, hogy itt volt egész éjjel! - szólt rá a boszorkány a férfire.
- Igen? - néztem a páromra. Csak elmosolyodott.
- Tudni akartam, hogy minden rendben van-e.
- Mint látod, semmi bajom! - csókoltam meg a kezét.
- Igen, látom!
- Mennyi az idő?
- 4 óra van.
- Délután?
- Igen. Segítsek felülni? - ölelt át.
- Köszönöm, Adam! - pusziltam meg az arcát. Ekkor vettem csak észre a karomból kiálló csöveket. Riadtan néztem őket.
- Hát ilyen súlyos az állapotom? - kérdeztem.
- Sajnos igen, ilyen rossz állapotban voltál - simogatta meg a fejemet szerelmem.
- Rory, beszélni szeretnék veled! - szólalt meg Charlotte.
- Megijesztesz! Mondd, de kérlek ne nézz így rám! - nyöszörögtem.
- Rory... Én... Szeretnék a mentorod lenni! - mondta ki gyorsan a nő.
Nem értem, miért viselkedik így...
- Biztos készen állsz rá, kedves? - simogatta meg a nő karját Keith.
Itt van valami a levegőben...
Erre a gondolatomra megmozdult a levegő a szobában. Megmozdult... Valóságos hurrikánná vált.
- Uh, mi volt ez? Igen, Keith, készen állok rá, persze, ha Aurora is akarja - nézett rám mosolyogva, de a szemei nem boldogságot, hanem aggodalmat és félelmet sugároztak.
- Persze, megtisztelő lenne, ha te lennél a mentorom! - mosolyogtam vissza rá.
- És nekem ki a mentorom? - lelkendezett Adam óriási vigyorral az arcán.
- Keith? - húztam fel a jobb szemöldököm.
- Igen? - kérdezte a férfi, miközben felém fordult. Nem tudta, miért mondtam a nevét. Túlságosan lekötötte valami... vagy inkább valaki a figyelmét.
- Igen! Ő! - még nagyobb lett a mosolya.
Ha ez így megy tovább, akkor Adam feje egy óriási vigyor lesz!
- Adam, nem vagy fáradt? - kérdezte Keith.
- De, meglehetősen - ásított egyet - De megvárom Rorymat.
- Miért? Már mehetek? - kérdeztem.
- Igen, mivel már semmi bajod. Csak arra vártunk, hogy felébredj! - mosolygott a Gyógyító boszorkány.


Vajon történik az elkövetkezőkben a kis csapattal?
Miért akarta Adam levágni a kezét?
Mi volt Rory álma? Mi történhetett?
Talán egy előző életi emlék?


Minden kiderül a folytatásban...



Ennyi voltam mára!

Sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Húú, ez egyre izgibb! :D Már várom a folytatást! ;)
    xoxo ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálok belehúzni! ;) Remélem sikerül! :D

      Törlés