2012. márc. 20.

Újabb magyar xD - Önéletrajz

Sziasztok!
Hoztam nektek egy vicces magyar házit... Elég vicces volt, mivel egy mesehőst kellett először jellemezni, majd önéletrajzot írni. Nos az én választásom egy kis kutató munkát is igényelt. Szerintem nagyon jó betétdalok is vannak benne, így betettem párat, ha nem baj. :)
 Ez a kedvencem! :P :D

Kisebb koromban ő volt a kedvencem, volt hogy egy héten 3-szor, 4-szer is megnéztem, ezért választottam Mulant.
Mulan egy 7.században élő kínai lány. Hosszú fekete haja van, mandulavágású barna szeme, kerek arca van, ajkai picik, de teltek és nagyon vékony alakja van.
Egy picit különc, nem úgy viselkedik, mint a többi korabeli lányok. Míg a többiek házasságra vágynak, addig ő szívesebben lovagol. Más lányok ügyelnek arra, hogy tiszták maradjanak, Mulánt viszont egyáltalán nem izgatja, hogy áll a haja, tiszta-e a ruhája, vagy éppen hogy mit visel.
Igyekszik megfelelni szülei elvárásainak, ami sajnos nem gyakran jön össze neki. Nagyon szereti a szüleit, hiszen apja helyett bevonul katonának, mert Fa Zhou egy háborúban megsérült és félt, hogy elveszíti őt. Levágta a haját és férfinak adta ki magát. Egyik rossz tulajdonsága, hogy rendszerint elkésik, még a kiképzésről is. Próbál beilleszkedni a férfiak közé, de ügyetlensége miatt sok gondot okoz, ezért 
 társai szeretik piszkálni. Ő a leggyengébb az összes újonc közül, ezért Shang, a kiképzőtiszt haza akarja küldeni. A lány azonban nagyon makacs, ezért hajnalra felmászik 2 nagy súllyal a tábor közepén álló magas oszlop tetejére és lehozza onnan a parancsnok nyílvesszejét, amivel megmutatja mindenkinek, milyen kitartó és elszánt. Végül az összes férfit maga mögé utasítja, a legjobb lesz az újoncok közül. Találékonyságának köszönhetően megmenti Shangot és Kínát, és megvédi szülei és a saját becsületét is.
Önéletrajz
650. május 20-án születtem Pekingben. Szüleim Fa Zhou, a háborús hős és Fa Li. Testvérem nincsen. Férjem Li Shang a kínai hadsereg tábornoka.
Magántanuló voltam 16 éves koromig, majd, édesapám helyett, 665-ben bevonultam katonának. A legjobb kiképzést kaptam a kínai hadsereg táborában. Kiképzőtisztem Li Shang tábornok volt. A legjobb voltam az újoncok között. Kung Fu fekete övet szereztem és jól bánok a karddal is.
666-ban részt vettem Hunok elleni háborúban és találékonyságomnak, valamint gyorsaságomnak köszönhetően, elsöprő győzelmet arattunk felettük. 667-ben a császár leányainak voltam a testőre, később a császár testőrségének voltam a tagja. 668-ban Weiben tartottam edzéseket a 6-7 éves lányoknak.
666-ban a kínai császár a „nemzet hőse” címmel tüntetett ki, a hunok elleni háborúban tett szolgálataimért.
Szabadidőmben szeretek lovagolni, olvasni és sportolni.
A hazám iránti hűségem vezetett arra az elhatározásra, hogy a kínai hadsereg kiképző parancsnokának jelentkezzek.
Wei, 669. december 4.
Fa Mulan
Fa Mulan
Wei, Cseresznye virág utca 13.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése