2013. jan. 14.

Díj Diától



Ezt a díjat drága Diane-emtől kaptam 


A SZABÁLYOK: 

1.: Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról. 
2.: A jelölő minden kérdésére válaszolni kell! 
3.: 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek! 
4.: 11 embert kell megjelölni! (nincs visszajelölés/visszaadás) 


11 dolog rólam: 

1. Zene nélkül nem tudok létezni - Gondolom már észrevettétek, hogy ha találok a részhez illő zenét, kiposztolom. Egyszerűen zene nélkül nem megy semmi. Zene mellett tanulok és írom meg a házimat, sőt még a sztorikat is zenére írom. 
Kedvencek: Adam Lambert, Tokio Hotel, Within Temptation, Evanescence, Skillet. 

2. Goth - Zenei és szubkulturális irányzat. Ez az irányzat határoz meg engem a legjobban. Az öltözködésemet, a világi nézeteimet és életről való gondolkodásomat. 

3. Mágia - Igen, hiszek benne és akik körülöttem élnek, tapasztalják is mennyire. Magamat boszorkánynak tartom és igen, szoktam szertartásokat végezni, (de most ne valami elvetemült vérengzésre gondoljatok,) csak gyertyát és füstölőt gyújtok, miközben relaxálok. Nagyon meg tudja könnyíteni a mindennapjaimat. Jah, és értek a jósláshoz (köszi osztály, tudom, hogy számotokra ez nagy erényem). 

4. Álomvilág - Anyám szokta mondani, hogy álomvilágban élek. Tény, hogy van egy kis általam kreált világ, amit történet formájában megosztok a világgal. Ide menekülök, mikor már nem látok kiutat a hétköznapok kegyetlenségéből és mikor már hiányzik Diane és Ann. 

5. Vámpír - Szintén anyám kreálmánya... ez az egyik becenevem. De jogosan kaptam. Nem nagyon szeretem nap közben kidugni az orromat a sötét szobámból, ez által hófehér a bőröm és nem mellékesen nap allergiám is van (barátaim tudják igazolni). A szemem sem éppen bírja a napfényt és általában talpig feketében vagyok, ezáltal gyakran ijesztőnek bizonyulok.

6. Tokio Hotel - Életem első fanatikusan imádott rockbandája. Életem első plátói szerelme is ide kapcsolódik (nem Bill! és nem Tom!). És amiért életem végéig hálás leszek a bandának, hogy megismerhettem Dianet és Annt. És persze mérhetetlen nagy segítséget nyújtott a nyelvvizsgán.

7. Könyvmániás - Falom a könyveket. Imádok olvasni. Egy jó könyvet, legyen akárhány oldalas, képes vagyok elolvasni egyetlen nap alatt. 
Kedvencek: Margaret Mahy - Átváltozás, Benina – Bíborhajú, P.C. Cast és Kristin Cast - Az Éjszaka Háza, Sarah Mlynowski - Melltartó és seprűnél / Vágyak és varangyok /Hálózsák és hókuszpókusz / Buli és bájital

8. Megosztó személyiség - Engem az emberek többsége vagy szeret vagy gyűlöl köztes út nincs. A fene tudja miért, de így van. 

9. Tökéletesség - Folyton maximálisan akarok teljesíteni, nem érem be a pont jó szinttel. Írásban is egy részt 4-szer olvasok át és még mindig és mindig javítok rajta, mert ez szebben hangzik így, ez érdekesebb lenne úgy... stb. De már nem egyszer okozott álmatlan éjszakákat, a tökéletességre való törekvésem... 

10. Jó kislány - Igyekszem jó kislány lenni. Órán csöndben vagyok, figyelek, jegyzetelek, tanulok, mint a güzü, anyunak szót fogadok. Ha nincs kész valami házim alig tudok aludni, ha kések óráról, az számomra a teljes megaláztatás, sőt pánik rohamot kapok, ha nem vagyok a tanterem előtt becsöngetéskor. Tudom beteges, de ezt sajna belém nevelték. 

11. Pontosság - Még sosem késtem, sehonnan. Inkább fagyoskodok valahol, minthogy fél másodpercet is késsek. Egyik erényem. De osztálytársaimat az őrületbe kergetem ezzel. Csak akkor szoktam késni, ha nyomós okom van rá és akkor is két órán keresztül a másik bocsánatáért esedezem. 


Dia kérdései: 

1. Van olyan dolog, amit másként csinálnál, ha visszamehetnél az időben? 
Nem, mert ha valamit, csak egy aprócska, jelentéktelen dolgot is megváltoztatnék a múltamban, lehet, hogy most nem itt lennék. De nem akarom, hogy bármi megváltozzon. 

2. Mi az, amit mindenképpen meg szeretnél tenni az életedben? 
Ki szeretnék adni egy könyvet. Gyermekded álom, ami úgysem történik meg, de a remény hal meg utoljára.

3. Van valamilyen rossz szokásod? 
Soroljam? xD A pontosságom. Mikor még csak kicsöngettek, már órára akarom rángatni a többieket. :D

4. Ha most becsukod a szemed, mi jut először eszedbe? 
A barátnőim, Ann és Dia. (Azaz ti! :D) 

5. Mik a terveid a jövőre nézve? 
Szeretnék a SOTE-n fogorvos- vagy orvostan hallgató lenni. 

6. Mi az aktuális kedvenc számod? 
Adam Lambert - Underneath

7. Szerinted melyik a legjobb tulajdonságod? 
Van nekem olyanom? Talán, hogy kreatív vagyok... 

8. Melyik a legrosszabb?
A tízmillióból? Hm... Lustaság.

9. Család vagy karrier?
Karrier. Nincs olyan férfi, aki le tud venni engem a lábamról... Vagy az illetőnek nem kellek... 

10. Ha választhatnál magadnak valami természetfeletti képességet, mi lenne az?
A levegő elem irányítása *.* 

11. Hiszel a szellemekben és démonokban?
Még szép. Mint ahogyan minden természetfeletti lényben. 



11 kérdésem: 

1. Mi a legnagyobb álmod? 
2. Van kedvenc sorozatod (, ha igen, mi az)? 
3. Hobbid/hobbijaid? 
4. Kedvenc együttes és miért? 
5. Kedvenc szín? 
6. Vannak testvéreid? 
7. Ki az a személy, akit soha nem hajítanál ki az ágyadból? (Álompasi/álomcsaj) 
8. Kedvenc versed vagy dalszöveged? 
9. Van olyan zeneszám, ami hatással volt rád, vagy meghatározó volt az életedben (, ha igen, melyik)? 
10. Miért kezdtél el írni? 
11. Ha választhatnál, milyen természetfeletti fajhoz tartoznál?



Akiknek küldöm: 
(nem lesz 11, bocsi, nem ismerek annyi embert)

Ann
Pisti
Barbii Kaulitz
(mondom, ez csak 3... :/ )

Diane, Ha lehetne, neked is küldeném... :( 


Puszi mindenkinek! 

Jó éjt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése